pondelok 14. augusta 2017

Keď nič nejde podľa plánu!

Nie vždy projekt dopadne podľa predstav i keď to nerobíte prvýkrát a tak to bolo i u projektu Black Soldier. Tento projekt je pokračovanie v Future dizajnu NFK karambitoch, ktorého prvotinu poznáte ako  Green Soldier. Ako to býva keď sa nedarí tak sa nedarí a tento projekt bol od začiatku komplikovaný až mi pri jednom s procesov vbehla čepeľ do brúsky a tak ju poškodila až čepeľ bola už nepoužiteľná. Najviac ma nahnevalo ani nie tak poškodenie čepele ale zničený materiál a strávený čas. I napriek tomu, že to bolo už niekoľkokrát v odpade nejak mi nebolo po vôli to len tak zahodiť. Po dlhšom rozmýšľaní a popri výrobe novej čepeli ma napadlo využiť aspoň zvyšok čím bola rukoväť. A tak vznikol NFK Kubotan Neptux!... viem je to šialenstvo hlavne na papieri no keď som to začal realizovať a nakoniec i dokončil bol som unesený nielen s finál dizajnu ale hlavne s toho, že všetko zlé bolo na niečo dobré.... Viac o Kubotane na stránke Ostatné Chladné Zbrane.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára